امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

۹۰ میلیون گردشگر و مسافر امسال به مازندران سفر کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران از ثبت ورود ۹۰ میلیون گردشگر به استان طی سال جاری خبر داد و ارتقای وضعیت زیرساخت ها را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه یکشنبه پس از پایان بازدید از ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بر عزم قاطع دولت در خدمت رسانی بی منت به مردم تاکید کرد و خواستار تسهیل روند امور مردم به دور از بروکراسی فراینده اداری شد.

وی در جمع مدیرکل و معاونان کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مسئولیت خطیر این اداره کل در پاسخگویی به جامعه هدف، بر لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی با عاملیت سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اطلاع رسانی آنها برای آگاهی جویندگان کار و نیز رونق فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از طریق زنجیره شرکت‌های تعاونی در استان تاکید کرد.

سلگی، همچنین در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در نشستی با حضور مدیرکل و معاونان این دستگاه، حوزه وظیفه مندی آن را راهبردی خواند و با اشاره به اهمیت تلاش‌های این حوزه در رونق گردشگری و اقتصادی استان خواستار افزایش تلاش‌ها برای بازگشایی مسیرهای جدید در حوزه توسعه صنعت گردشگری شد.

معاون استاندار مازندران با یادآوری جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های ممتاز صنایع دستی در این استان بر ضرورت برنامه ریزی برای حفاظت از سرمایه‌های میراثی و توسعه صنایع دستی و نیز ارتقای زیرساخت‌های گردشگری این خطه تاکید کرد.

وی با اشاره به ثبت ورود ۹۰ میلیون نفر مسافر به مازندران در ماه‌های گذشته امسال خواستار هماهنگی بین دستگاهی برای رفع مشکلات حوزه گردشگری در این استان و ارتقای شاخص‌های مربوطه شد.


کد خبر: 4803

دیدگاهتان را بنویسید