امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
رئیس اداره زندان آستارا:

۴۳ زندانی جرایم غیر عمد در شهرستان مرزی آستارا آزاد شدند

رئیس اداره زندان آستارا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۴۳ زندانی جرایم غیرعمد به همت و مشارکت خیرین، ستاد دیه استان گیلان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آستارا آزاد شدند

شهرام حجتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی با کمک خیرین، ستاد دیه استان گیلان و همچنین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آستارا تعداد ۴۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به شاکیان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: در این رابطه مبلغ ۱ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان توسط شاکیان گذشت شد.

وی افزود: برخی از افراد آبرومند و متدین جامعه به دلیل بدهی ناخواسته و جرایم غیرعمد راهی حبس می‌شوند که حمایت خیران از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه و کاهش جمعیت زندان‌ها می شود.

رییس اداره زندان آستارا اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه خیرین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را عملی بسیار پسندیده عنوان کرد و از اصحاب رسانه خواست با ترویج و نشر اینگونه اقدامات نیکو به گسترش فرهنگ همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک کنند.

حجتی افزود: جشن گلریزان با هدف کمک به مجرمان جرایم غیر عمد در ۱۶ فروردین ماه سال جاری در محل مصلای آستارا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند شهرستان آستارا کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب شماره حساب ۰۱۰۵۹۱۲۵۳۰۰۰۹ انجمن حمایت از زندانیان اهدا کنند.


کد خبر: 10562

دیدگاهتان را بنویسید