امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۱۸

۳۷۷هزار دانش آموز، چشم انتظار بازگشایی مدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۳۷۷ هزار دانش آموز در سال تحصیلی پیش‌رو در گیلان گفت: تاکنون ۲۸۸ هزار دانش آموز معادل ۷۷ درصد دانش آموزان گیلانی در مقاطع تحصیلی مختلف ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه‌های my.medu.ir و irtextbook.ir انجام دادند.

به گزارش آژانس خبری کاسپین؛ محمد حسین رمضانی در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۳۷۷ هزار دانش آموز در سال تحصیلی پیش‌رو در گیلان اظهار کرد: تاکنون ۲۸۸ هزار دانش آموز معادل ۷۷ درصد دانش آموزان گیلانی در مقاطع تحصیلی مختلف ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه‌های my.medu.ir و irtextbook.ir انجام دادند.

وی با اشاره به پراکندگی ثبت سفارش کتاب در مناطق مختلف گیلان افزود: منطقه رحیم آباد رودسر با ۸۳ درصد و شهرستان رودبار با ۷۳ درصد ثبت سفارش، به ترتیب بیشترین و کمترین ثبت سفارش کتاب‌های درسی را در سامانه انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه زمان ثبت سفارش برای میان پایه‌ها از تاریخ ۲۸ فروردین تا ۳۱ خرداد امسال تعیین شده بود، افزود: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای مقاطع ورودی شامل پایه‌های اول، هفتم و دهم، ۱۰ تیر تا ۳۱ شهریور تعیین شده است.

رمضانی با تأکید بر لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در زمان پیش‌بینی شده است، بیان کرد: امکان ثبت سفارش گروهی و فردی برای پایه‌های ورودی ، مطابق تقویم زمانی وجود دارد.


کد خبر: 29897

دیدگاهتان را بنویسید