امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

۲۹ قاچاقچی مواد مخدر در گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به دستگیری برخی معتادین و فروشندگان مواد مخدر در گیلان و در راستای ایجاد طرح آرامش روانی در جامعه گفت: در این طرح ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۹ قاچاقچی و ۲۶۹ خرده‌فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کاسپین، سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان پیش از ظهر امروز و در حاشیه اجرای طرح آرامش شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای این طرح مهمی در ایجاد آرامش در جامعه به لحاظ روانی و اجتماعی دارد، اظهار کرد:پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان دهمین مرحله از طرح آرامش در شهر را با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، به مدت سه روز در استان اجرایی کرده است.

وی با اشاره به دستگیری برخی معتادین و فروشندگان مواد مخدر در گیلان و در راستای ایجاد طرح آرامش روانی در جامعه گفت: در این طرح ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۹ قاچاقچی و ۲۶۹ خرده‌فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه از این افراد ۲۵ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک، ۳۱۱ گرم هروئین، ۶۹ کیلو و ۳۶۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۲۹۴ گرم شیشه و ۵۱ کیلو و ۵۰۴ گرم سایر مواد مخدر کشف شده است، تصریح کرد: دادگاه درمان‌مدار معتادان را به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


کد خبر: 30845

دیدگاهتان را بنویسید