امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
با اعتبار یک‌ هزار میلیارد تومان

۲۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آمل بهره برداری شد

فرماندار آمل، از اجرایی شدن ۲۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود یک‌ هزار میلیارد تومان طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سید عباس حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که درمحل مصلای این شهر برگزار شد، گفت: این طرح‌ها درحوزه‌های مختلف زیرساختی، برق، گاز، مخابرات و آب بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه برق در دو منطقه شرق و غرب آمل درسطح این شهرستان اقدامات مناسبی در سال گذشته انجام شده است، افزود: در حوزه برق شرق آمل بیش از۴۰ میلیارد تومان پروژه در آمل بهره برداری شده است که از این میزان پروژه‌ها ۲۰ هزار نفر بهره‌مند شده‌اند.

به گفته فرماندارآمل، در حوزه‌های احداث شبکه روستایی و شهری، خطوط رینگ ۲۵۰ کیلوولت، ترمیم شبکه، انشعاب و ترانس نصب شده و همچنین در حوزه برق غرب آمل نیز ۲۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده که بیش از ۱۰ هزار شهروند آملی از آن بهره‌مند شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه در حوزه آب ۶ پروژه با جمعیت بهره‌بردار ۳۳ هزار نفر در آمل بهره برداری شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات توسعه ملی و مرمتی هزینه شده است.

وی از بهره برداری از طرح‌های گازرسانی شامل ۹ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و بهره‌مندی ۶ هزار خانوار خبر داد و گفت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دراین مدت حدود ۷۰ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا که حدود ۲۱ هزار خانواردر شهرستان آمل از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

۲۳۰ طرح عمرانی وخدماتی درشهرستان آمل بهره برداری شد

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در حوزه مخابرات مجموع اعتبار هزینه شده برای شهرستان ۲۴ میلیارد تومان بوده است، افزود: ۴۲ سایت جدید تقویت تلفن همراه با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال، نصب و راه اندازی تلفن ثابت برای ۵ هزار مشترک با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، اجرای فیبرنوری جاده هراز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، اجرای فیبرنوری برای ۴۲ سایت با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال، تبدیل کابل هوایی به زمینی برای ۱۵ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اجرای ۲۵ طرح فیبرنوری به منازل ۵ هزار نفر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های بهره برداری شده حوزه مخابراتی در آمل بوده است.

حسینی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان درخواست کرد، برای سال جاری همه رؤسای ادارات موظف هستند آمار و اطلاعات مناسبی از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان تهیه و در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهند.

شهرستان آمل دارای حدود ۴۳۰ هزار نفرجمعیت است.


کد خبر: 10911

دیدگاهتان را بنویسید