امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

یک واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت

مدیر کل صمت گیلان گفت: با ورود دادستان مرکز استان ماشین آلات یک واحد تولیدی در شفت رفع توقیف شد.

به گزارش کاسپین، تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال شدن یک واحد صنعتی اظهار کرد: چند دستگاه تولید پارچه و پرده یک واحد صنعتی شفت که مشکل بدهی داشت با دستور به موقع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از توقیف تأمین اجتماعی خارج شد.

وی با اشاره به اینکه توقیف واحد‌های صنعتی و تولیدی به علت معوقات بدهی راهکار مناسبی برای رفع مشکل نیست، افزود: تامین اجتماعی گیلان چهار دستگاه شرکت مهتاب بافت شفت را به علت بدهی معوق توقیف کرده بود که با ورود سریع دادستان مرکز استان رفع توقیف شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی را به دلیل بدهی معوقات خسرانی برای اقتصاد استان و کشور دانست و گفت: با رفع توقیف این واحد صنعتی علاوه بر گردش چرخ‌های تولید این کارخانه ریسندگی بلکه بیش از۱۲۵ کارگر هم دوباره به عرصه کار و تلاش بازگشتند.

پورحیدری از حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی به ویژه دادستان رشت قدردانی کرد و افزود: افزایش تعرفه برق صنعتی بیش از ۹۰۰ درصد و افزایش تعرفه گاز بیش از ۶۰۰ درصد شرایط را برای تولیدکنندگان سخت کرده و توان و قدرت تولید را آن‌ها گرفته است که حمایت و پشتیبانی همه مسئولان از تولید و تولید کننده ضروری‌است.

 شرکت مهتاب بافت گیلان واقع در شهرک صنعتی شهرستان شفت است که درزمینه نساجی فعالیت دارد طرح‌های توسعه زیادی از جمله شرکت برلیان تولید مهتاب بافت با مساحتی کوچک و تعداد ۲۰ کارگر داشته و اکنون نیز با تعداد ۳۲۰ کارگر در سه شیفت کاری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


کد خبر: 31604

دیدگاهتان را بنویسید