امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه نساجی مازندران

نساجی مازندران که این روزها در اردوی ترکیه حضور دارد، قصد دارد دومین بازی دوستانه خود را نیز در استانبول برگزار کند.

به گزارش کاسپین، در ادامه اردوی نساجی‌چی‌ها در استانبول، عصر فردا در هشتمین روز این اردو، شاگردان ساکت الهامی در دومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل به مصاف تیم الخلود عربستان می‌روند.

این بازی از ساعت ۱۸ به‌وقت محلی، چهارشنبه ۱۰ مردادماه در ورزشگاه یالوا آتاتورک برگزار می‌شود

تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل، یکشنبه گذشته به مصاف تیم العربی عربستان رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

نساجی تاکنون فقط بابک مرادی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفت و با توجه به حفظ اسکلت اصلی این تیم، خودش را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در ترکیه آماده میکند.

در خصوص بحث مالکیت این باشگاه نیز گویا دیگر خبر از جدایی مالک این باشگاه نیست و با برطرف شدن مشکلات موجود، مالک باشگاه نیز به ادامه فعالیت در این باشگاه امیدوار شد.

همچنین در خصوص چند مواردی که سازمان لیگ از باشگاه نساجی ایراد گرفته بود، عصر امروز دیواره ورودی استادیوم تخریب شد تا موضوع ورود اتوبوس‌ها به استادیوم نیز حل شود.

بحث ورود و خروج اتوبوس‌ها، مشکل گیت‌ها، ورود و خروج هواداران میهمان و هواداران بانو، شماره‌گذاری صندلی‌ها از مهمترین خواسته‌های سازمان لیگ فوتبال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بود که باید به زودی برطرف گردد.


کد خبر: 30241

دیدگاهتان را بنویسید