امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۴

کندوان یک‌طرفه و هراز و کیاسر مقطعی یک‌طرفه می‌شود

اظهار کرد: شاهد تداوم ترافیک در مسیرهای خروجی شمال هستیم. وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها از مسیر جنوب به شمال، افزود: تا یک ساعت دیگر محور کندوان یک‌طرفه می‌شود. رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک در محور هراز نیز سنگین گزارش شده است، اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار پليس قرار دارد. جهان‌تاب یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز درصورت بروز ترافیک سنگین در دستور کار پليس قرار دارد. وی گفت: باتوجه به ممنوعیت تردد خودروها به سمت شمال منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا محور کندوان از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه شود.

به گزارش کاسپین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شاهد تداوم ترافیک در مسیرهای خروجی شمال هستیم.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها از مسیر جنوب به شمال، افزود: تا یک ساعت دیگر محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک در محور هراز نیز سنگین گزارش شده است، اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار پليس قرار دارد.

جهان‌تاب یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز درصورت بروز ترافیک سنگین در دستور کار پليس قرار دارد.

وی گفت: باتوجه به ممنوعیت تردد خودروها به سمت شمال منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا محور کندوان از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه شود.


کد خبر: 31134

دیدگاهتان را بنویسید