امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

کمبود گوشت مرغ در مازندران وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه قیمت یک کیلو گوشت مرغ در بازار استان ۴۳ هزار تومان برای مصرف کننده تعیین شد و فروش این کالا بیشتر از نرخ مصوب، تخلف محسوب می‌شود، گفت: کمبود گوشت مرغ در بازار استان شایعه است، اما در توزیع این قلم غذایی به فروشگاه‌ها با مشکلاتی مواجه بودیم که سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش نیروی انسانی در این حوزه اقدام کرد.

حسن خیریانپور امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ و دیگر اقلام ویژه تنظیم بازار در شهرستان‌ها تنها معطوف به چهار تا پنج فروشگاه نباشد؛ فروشگاه‌های روستایی و بین راهی هم این اقلام غذایی توزیع شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز و تعطیلات حضور میلیونی گردشگران را در مازندران شاهد هستیم، افزود: باید پیش‌بینی لازم در تامین اقلام اساسی با جدیت در دستور کار قرار گیرد و فرمانداران در صورت کمبود احتمالی اقلام اساسی با قید فوریت با نامه نگاری مراتب را به استانداری اطلاع دهند.

وی یادآور شد: در بحث عرضه میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و ماهی باید نظارت‌ها افزایش یابد. همچنین لازم است تمامی اقلام اساسی براساس نرخ مصوب تنظیم بازار در فروشگاه به دست مصرف کننده برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اعلام اینکه ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: خبازان باید درایام نوروز به صورت روزانه از صبح تا ساعت ۲۳ به شهروندان خدمات دهند.

این مسئول افزود: افزایش تقاضا برای خرید کالای اساسی نباید منجر به گران‌فروشی شود و بازرسان باجدیت نظارت بر بازار اقلام اساسی را دنبال خواهند کرد


کد خبر: 8490

دیدگاهتان را بنویسید