امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

کشف محموله۷۰ کیلویی «تریاک» در لنگرود

آژانس خبری کاسپین - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو جنسیس در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش کاسپین، سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان دریافت شد و پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته، خودرو یادشده حین انتقال مواد مخدر در شهرستان لنگرود توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاچاقچیان ۳۶ و ۴۱ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ احمدپور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده است و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر و همچنین در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنان گام برمی‌دارد.


کد خبر: 19034

دیدگاهتان را بنویسید