امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد

کاهش محسوس دما در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از کاهش محسوس دما در استان خبر داد و گفت: هوای مازندران در هفته جاری نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش محسوس دما مواجه است.

احمد اسدی با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی گفت: در روز دوشنبه هفته جاری، آسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و وزش باد و از اواخر روز با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید موقتی همراه خواهد بود.

 

معاون‌توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، افزود: در روز سه‌شنبه نیز وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش محسوس دما گاهی با رگبار باران و وزش باد بوده و در چهارشنبه آسمان نیمه ابری گاهی ابری با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

اسدی افزود: در روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ابری و خنک (در ارتفاعات مه آلود ) همراه با بارش باران، وزش باد و رعدوبرق خواهد بود و روز جمعه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.


کد خبر: 12285

دیدگاهتان را بنویسید