امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

کاهش زمان اعطای مجوز سرمایه گذاری در مازندران

استاندار مازندران: مدت زمان اعطای مجوز سرمایه گذاری در مازندران کاهش یافت. ‎

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در برنامه تلویزیونی ویژه دهه فجر در مرکز صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه هدف‌گذاری رشد اقتصادی استان در دولت سیزدهم  ۷.۸ درصد است، گفت: تاکنون به شاخص سه درصدی رشد اقتصادی رسیدیم که امیدواریم تا پایان امسال به رشد ۵ درصدی دست پیدا کنیم.

سیدمحمود حسینی پور افزود: در گذشته سرمایه گذار به واسطه دوران طولانی فرآیند سرمایه گذاری در استان از سرمایه گذاری پشیمان می‌شد، اما اکنون با ایجاد پنجره واحد مدت زمان صدور مجوز سرمایه گذاری در استان به یک ماه رسیده است.

او با اشاره به اینکه کف سرمایه گذاری در استان یک میلیارد تومان است، تاکید کرد: تاکنون ۷۱۲ طرح سرمایه گذاری در استان در حوزه کشاورزی و صنعت و گردشگری شناسایی شده که می‌تواند به توسعه اقتصادی و معیشت استان کمک کند.

حسینی پور با اشاره به برگزاری پنج  همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان تاکنون در شهرستان‌های مختلف، افزود: بزرگ‌ترین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در اردیبهشت آینده در مازندران با حضور سرمایه گذاران مازندرانی داخل و خارج کشور را پیش رو داریم و از سرمایه گذاری مازندرانی‌های خارج و داخل کشور در استان استقبال می‌کنیم.


کد خبر: 6314

دیدگاهتان را بنویسید