امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

چهار گیلانی در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور دارند

آژانس خبری کاسپین- چهار گیلانی در قالب کادرفنی و بازیکن در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور که در بندرانزلی برپا شده، حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار کاسپین، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان کشور در بندرانزلی برپا شده که ۲ بازیکن به همراه سرمربی و سرپرست این تیم از استان گیلان هستند.

علیرضا وهابی افزود: مونا ثریابین و سپیده نزهتی ۲ بازیکن ارزشمند فوتبال بانوان گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور یافته و به همراه سایر بازیکنان زیرنظر کادررفنی، تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: همچنین مریم آزمون مربی ارزشمند استان گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور در این اردو حضور یافته و اعظم غلامی نیز از گیلان به عنوان سرپرست تیم ملی، در این اردو حضور دارد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور که با حضور ۲۵ بازیکن در منطقه سپیدکنار بندرانزلی برپا شده، تا روز بیستم مرداد ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت، بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را هر روز صبح و عصر زیرنظر کادرفنی تیم ملی دنبال می کنند.

وهابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان یکی از قطب‌های برتر در فوتبال کشور است که همواره بازیکنان و مربیان این استان در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور چشمگیر و موثری دارند.


کد خبر: 17524

دیدگاهتان را بنویسید