امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
سپیدرود. رشت 3 بعثت کرمانشاه 2

پیروزی پرگل سپیدرود در هفته پایانی

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم کشور برابر بعثت کرمانشاه به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیمهای سپیدرود و بعثت کرمانشاه در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه سه بر 2 برابر حریفش به برتری برسد تا این مسابقات را با پیروزی به اتمام برساند.

گلهای تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این دیدار آرمان مردانی در دقیقه 46, میلاد نوری در دقیقه 48 و از روی نقطه پنالتی و معین تقوی در وقتهای تلف شده این دیدار به ثمر رساندند.

همچنین گلهای تیم فوتبال بعثت کرمانشاه را محمدمتین نوری در دقیقه 49 و سجاد سیاه کمری در دقیقه 63 به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار را حسین بابایی نژاد با کمکهای سیدمیلاد رضوی و بهتاش یداللهی برعهده داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب میثم حسین پور, میلاد پورمحسن, معین تقوی, رضا عاشوری, آرمان مردانی, سعید مرتضوی, ماهان سروی, مهیار نوری, علیرضا ربیع زاد, ابوالفضل آذرنوشان و صالح غلامی مقابل بعثت کرمانشاه قرار گرفت.

همچنین تیم بعثت کرمانشاه با ترکیب کسری همتی, میلاد محمدی, علیرضا رضایی, سجاد سیاه کمری, حمید قادری, حمیدرضا زارعی, پارسا زمانی, محمدمیلاد بهاروند, سهند اسدی, حسین علی اکبری و محمدمتین نوری رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

ِدر جریان این مسابقه , ماهان سروی, میلاد پورمحسن و معین تقوی ازسپیدرود, کسری همتی و حسین علی اکبری از بعثت کرمانشاه کارت زرد دریافت کردند.ِ

تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی در پایان این مسابقات 37 امتیاز کسب کرد و در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار گرفت.


کد خبر: 12846

دیدگاهتان را بنویسید