امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
با حضور استاندار

واگذاری بیش از ۴هزار سندمالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر گیلان در لاهیجان

آیین واگذاری بیش از ۴ هزار سند مالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر جمعیت گیلان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار گیلان در لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ استاندار امروز در آیین اعطای ۴ هزار و ۸۸۶ سند روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر گیلان که به صورت نمادین در روستای کلشتاجان لاهیجان برگزار شد گفت: اعطای ۴ هزار و ۸۸۶ سند روستایی در استان اقدامی بسیار مهم است چرا که تعیین تکلیف بخش اعظمی از زمین‌های روستایی استان را در پی داشته است.
دکتر اسدالله عباسی بر لزوم تداوم صدور اسناد روستایی در گیلان تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر مبنای اسناد بالادستی و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری به صورت جهادی در این استان در حال فعالیت هستند.

واگذاری بیش از ۴هزار سندمالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر گیلان در لاهیجانوی با اشاره به اعطای بیش از ۹ هزار سند بنیاد علوی در این استان گفت: هفته گذشته با حضور رییس بنیاد مستضعفان، سند بنیاد علوی که توسط رژیم پهلوی غصب شده بود به دست روستائیان رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان هم در این مراسم گفت: تاکنون ۱۸ هزار ۸۳۰ سند درلاهیجان صادر شده است که ۵۲۳ سند امسال در این شهرستان صادر شده است.
فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان هم در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال ۸۵ طرح عمرانی، خدماتی و عام المنفعه با اعتباری بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
همچنین امروز با حضور استاندار ۵ طرح مدیریت شهری هم لاهیجان افتتاح شد.
استاندار گیلان در آیین افتتاح این طرح‌ها با اشاره به ساماندهی تالاب حاجی آباد لاهیجان نسبت به سهل انگاری‌های انجام شده در ساخت پل میدان گیل لاهیجان، افزود: در اجرای برخی طرح‌های شهری به دلیل نبود مطالعه کارشناسی، هزینه‌های سنگین بر شهر تحمیل شده است


کد خبر: 6551

دیدگاهتان را بنویسید