امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
درپایان دومین روز مسابقات

نفرات برتر رشته‌های “فیزیک و ماسکولار” مسابقات بین‌المللی مستریونیورس معرفی شدند

نفرات برتر رشته‌های فیزیک و ماسکولار مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس درشهرستان رامسر مازندران معرفی شدند.

درپایان دومین روز این مسابقات که درشهرستان رامسر درغرب مازندران درحال برگزاری است، در رشته فیزیک و دسته ۱۷۰ سانتیمتر “میلاد جهان بین” به مقام نخست رسید،  “علیرضا والی‌زاده به همراه محمد یداللهی و پوریا یوسفی” در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

دردسته ۱۷۳ سانتیمتر، ” محمد کیاکجوری” با کسب بهترین عملکرد برسکوی قهرمانی تکیه زد و پس از او، ” امیررضا نوروزی” دوم شد و ” علیرضا فلاحت” ، ” محمدرضا پورکیانی” و ” سعید کریمی” به مقام های سوم تا پنجمی دست یافتند.

دردسته ۱۷۶ سانتیمتر، “علی رمضانی”، حامد دهقانی، هادی واحدی، مجتبی نظری، سجاد نوری و سینا آقایی” مقام‌های نخست تا ششم این دسته را از آن خود کردند.

در دسته ۱۸۲ سانتیمتر، مقام نخست وقهرمانی این دسته به “توفیق رادمند” رسید، ” سعید کجوری” و ” علیرضا نجفی” به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دسته ۱۸۲ سانتیمتر، “حسن قهرمانی” در صدرقرار گرفت و “وحید سلحشور، ابوالقاسم موسوی، سینا احمدی، محمد منتظری و ایمان لباف” در رده‌های دوم تا ششم این دسته قرار گرفتند.

در رشته “ماسکولار” این مسابقات و در دسته ۱۷۸ – سانتیمتر، “امیرحسین مختاری” به مقام قهرمانی رسید.

“مبین بخشی” و” یاسین قدرتی” به ترتیب در جایگاه دوم وسوم ایستادند.

و در دسته ۱۷۸ + سانتیمتر این مسابقات نیز، “حسام الدین نظری” عنوان قهرمانی را از آن خود کرد،  و” پژمان رجبی و ساسان رشیدی” به مقام‌های دومی وسوم رسیدند و ” اورین سالاری، ابراهیم  نادری و حسن حسینی” در رده‌های چهارم تا ششم این دسته قرارگرفتند.

در پایان رقابت‌های ماسکولار “حسام الدین نظری” موفق به تصاحب عنوان “اوورالی ” این رقابت‌ها شد و علاوه بر کسب جایزه نقدی این رقابت‌ها توانست صاحب کارت حرفه‌ای شود.

رقابت‌های بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس از روز پنجشنبه ۲۷ بهمن با حضور  ۱۰۰ ورزشکار خارجی از حدود ۱۵ کشورو ۴۰۰ ورزشکار داخلی در چهار سالن شهرستان رامسر درحال برگزاری است.

این دوره از مسابقات در رشته‌های پرورش اندام ، رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس از ۲۶ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن امسال (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.


کد خبر: 7243

دیدگاهتان را بنویسید