امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

نشست صمیمانه سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با رییس دانشگاه گیلان

دکتر حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با دکتر فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان نشستی در راستای حمایت جدی از توسعه مشارکت در بخش های پژوهشی و فرهنگی و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه گیلان برگزار شد.
دکتر حمیدرضا مسکنی در این جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست افزایش میزان مشارکت، تعامل و اثربخشی فعالیت های مشترک است. دکتر نجفی رییس دانشگاه گیلان با تاکید بر نقش حمایتی دانشگاه های مادر گفت: باید این اجماع در میان روسای دانشگاه‌ها و مسئولان آموزش عالی افزایش یابد و این یک ضرورت است وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم امروز استان به افزایش مطالعات در حوزه های زیست محیطی و نهاده های دامی باید تلاش و برنامه‌ریزی برای این حوزه بیش از همیشه باشد و دانشگاه گیلان از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی در مسیر بهبود وضعیت استان حمایت می کند.
سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی در ادامه افزود: در شرایط حاضر، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا با همکاری دانشگاه، زمینه فعالیت های جدید را در قالب انعقاد تفاهم نامه ادامه دهیم.
دکتر مسکنی این تعامل را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با ساختار چابک در کنار رسالتی که دارد، بر روی کارهایی که روی زمین مانده تمرکز ویژه ای می گذارد و ضمن همکاری در چارچوب آموزش، پژوهش و فعالیت های فرهنگی نسبت به تداوم و استمرار همکاری با دانشگاه گیلان اعلام آمادگی می نماییم.
گفتنی است این دیدار عصر روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر ریاست دانشگاه گیلان برگزار شد.


کد خبر: 9294

دیدگاهتان را بنویسید