امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

نبرد شهید قندی و داماش گیلان، فراتر از مستطیل سبز

تیم‌های فوتبال شهید قندی یزد و داماش گیلان فردا در رشت به مصاف هم می‌روند.

شهید قندی هم اکنون با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول ایستاده و داماش گیلان هم با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

گرچه کار فوتبالیست‌های یزدی برای صعود به دیدار پلی آف سخت است، اما همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده بازی با داماش گیلان هستند تا بتوانند با این سه امتیاز، امید‌های خود را افزایش دهند.

شهید قندی به دلیل قرارداد و استفاده غیرمجاز از محمد علی اکبرخواه در برابر داماش گیلان به شکست سه بر صفر محکوم شد تا این تیم که در پایان نیم فصل در صدر جدول ایستاده بود روند نزولی را طی کرده و هم اکنون در جایگاه ششم قرار بگیرد.

اما مدیرعامل باشگاه شهید قندی در آستانه این دیدار با اشاره به اینکه قرارداد اکبرخواه با داماش گیلان فاقد اعتبار قانونی بوده، بر پیگیری همه جانبه برای احقاق حق این تیم و بازگشت امتیاز کسر شده، تأکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت که باشگاه شهید قندی نسبت به ادعای داماش گیلان مبنی به جعل اسناد و ایجاد شائبه و متشنج کردن جو حاکم در مسابقات و تهمت زدن، این حق را برای خود قائل می‌داند که در مجامع قضایی برای اعاده حیثیت، شکایت نماید تا اینگونه حاشیه سازی‌ها و دروغ پردازی‌ها از ورزش پاک گردد.

بر این اساس، دیدار فردا علاوه بر اهمیت جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی و تلاش برای صعود دارد، به دلیل حاشیه‌های خارج از زمین سبز هم با حساسیت بسیار زیادی همراه خواهد بود.

گفتنی است همه دیدار‌های این هفته لیگ دو فوتبال کشور در پی درگذشت تلخ امیرحسین شیرچی بازیکن شهدای بابلسر با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به یاد و احترام این فوتبالیست فقید آغاز می‌شود.


کد خبر: 12266

دیدگاهتان را بنویسید