امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

ناکامی نمایندگان مازندران در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال

تیمهای لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر دور برگشت لیگ برتر والیبال را با شکست آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز یکشنبه با هفت دیدار در شهر‌های مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه برگزار شد و نمایندگان مازندران در دوئل با کویرنشینان مغلوب شدند.

لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل و صدرنشین جدول در اردکان مقابل ایفاسرام با نتیجه دور از انتظار مغلوب شد. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۲۳- ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شد.

تیم هورسان رامسر این هفته در سالن مجموعه ورزشی شهید صدر به مصاف شهداب یزد رفت و مقابل مدافع عنوان قهرمانی سه بر یک شکست خورد تا شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان نخستین بازی خانگی خود در شهر رامسر را با شکست آغاز کنند.

مسابقات خانگی هورسان رامسر در دور رفت در سالن امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می‌شد.

شهدابی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ پیش بودند که رامسری‌ها در ست سوم به بازی برگشته و ۲۵ بر ۱۹ شاگردان محمدرضا تندروان را مغلوب خود کردند. اما در نهایت در ست چهارم یزدی‌ها با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ هورسانی‌ها را شکست دادند و پیروز میدان شدند تا شکست دور رفت خود برابر این تیم را جبران کنند و با ۱۰ برد و ۲۶ امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

نماینده رامسر هم با این شکست نتوانست تغییری در هشت برد و ۲۴ امتیاز ثبت شده خود در جدول ایجاد کند.


کد خبر: 4373

دیدگاهتان را بنویسید