امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
لیگ برتر والیبال

ناکامی نمایندگان مازندران برابر تیمهای مدعی لیگ والیبال

تیمهای لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر در هفته ۲۴ لیگ برتر والیبال مقابل شهداب و پیکان باختند و جایگاهشان در جدول متزلزل شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۱۶ بهمن) هفت دیدار در شهر‌های رامسر، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و سیرجان پیگیری شد.

در حساس ترین دیدار هفته، تیم لبنیات هراز آمل در سالن شاهدیه یزد مقابل شهداب مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت و  سه بر یک بازی را واگذار کرد.

لبنیات هراز آمل در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

نماینده آمل که از هفته پنجم تا بیست‌وسوم صدرنشین جدول لیگ برتر بود با پذیرش این شکست، هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و از رتبه نخست جدول فاصله دو برد و چهار امتیازی گرفت.

شاگردان بهروز عطایی برای بازگشت به صدر جدول و حضور در مرحله پلی‌آف به عنوان تیم نخست جدول در دو هفته آینده باید نیان الکترونیک خراسان و هورسان رامسر را شکست دهند و امیدوار باشند که شهداب هیچ بردی کسب نکند.

در حال حاضر تیم شهداب یزد با ۱۹ برد در صدر جدول قرار دارد و تیم هراز آمل هم با ۱۷ برد در رده دوم جدول جای دارد.

هورسان رامسر هم در دیداری سخت میزبان پیکان تهران بودو و در پایان ۳ بر یک بازی را واگذار کرد و سقوط دو پله ای در جدول رده بندی تجربه کرد.

نماینده رامسر هم با همان ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز رتبه چهارم را از دست داد و به جایگاه ششم تنزل پیدا کرد.


کد خبر: 6462

دیدگاهتان را بنویسید