امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

«ملوان» روزهای خوبش را سپری می کند!

آژانس خبری کاسپین - مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان گفت: کادر فنی این تیم از برپایی اردوی آمادگی این تیم در تهران راضی هستند.

به گزارش خبرنگار کاسپین، آرمین صافدل اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملوان بندرانزلی به مدت یک هفته در تهران برگزار شد و طی این مدت نیز این تیم سه بازی تدارکاتی برگزار کرد.

وی افزود: در بازی‌های تدارکاتی انجام شده، ملوان مقابل نساجی مازندران به نتیجه مساوی دست یافت برابر هوادار تهران به برتری رسید و مقابل چادرملو مغلوب شد.

وی ادامه داد: البته نتیجه در بازی‌های تدارکاتی ملاک نیست و کادرفنی سعی کرد تا در این سه بازی به ترکیب اصلی خود نزدیک شود و بازیکنان نیز به هماهنگی بیشتر دست یابند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: مسئولان این باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این تیم با آمادگی کامل در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر حضور یابد و در نهایت نیز بتواند نتایج ارزشمندی کسب کند.

صافدل خاطرنشان کرد: خوشبختانه کادر فنی ملوان از برپایی این اردو رضایت داشتند و امید است که این اردوی یک هفته‌ای در هماهنگی بازیکنان ملوان تاثیر مثبتی داشته باشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته توانست سهمیه خود را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کند در هفته اول مسابقات فصل جاری میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

مسئولان باشگاه ملوان تاکنون با میلاد باقری مدافع شمس آذرقزوین و مدافع اسبق استقلال، حامد نورمحمدی و آرمان اکوان بازیکنان فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان، حسین صادقی هافبک فصل گذشته هوادار، میررسول حسینی دروازبان فصل گذشته تیم شمس آذر قزوین، حسین پورامینی هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، محمدرضا خانزاده مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی، محمدحسین اکبرمنادی دروازبان فصل گذشته گل گهر سیرجان، پیمان رنجبری از نفت مسجدسلیمان، رضا جعفری از نساجی و امین پورعلی بازیکن گل گهر به توافق رسیدو با این بازیکنان قرارداد بستند.

همچنین قرارداد پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده و سهیل فداکار نیز با ملوان تمدید شد.


کد خبر: 17204

دیدگاهتان را بنویسید