امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

ملوان در انزلی پیکان را پنچر کرد

آژانس خبری کاسپین- تیم فوتبال ملوان در هفته پنجم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

به گزارش کاسپین, تیمهای فوتبال ملوان و پیکان تهران  در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این مسابقه ملوان موقعیتهای گلزنی مناسب تری داشت و در دقیقه ۴۳ پیمان رنجبری بازیکن این تیم با ضربه سر اولین گل ملوان را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین تک گل پایان یابد.
ِ
در نیمه دوم نیز ملوان همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۷۶ رضا جعفری بازیکن این تیم توانست دومبن گل ملوان را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان خانمه یابد.

قضاوت این دیدار را, شبیر بهروزی با کمکهای سیدیعقوب حجتی و علی رعیت برعهده داشتند که در جریان این مسابقه, رسول خطیبی سرمربی پیکان, سهیل فداکار و پوریا پورعلی بازیکنان ملوان و مهدی تارتار سرمربی این تیم کارت زرد دریافت کردند, ضمن اینکه منصور باقری بازیکن پیکان در دقیقه ۵۷ با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال ملوان با ترکیب افشار صداقت, آرمان اکوان, میلاد باقری, مجید عیدی, پدرام فاضی پور, ابوذر صفرزاده, پوریا پورعلی, امین پورعلی, رضا جعفری, پیمان رنجبری, مسعود زائرکاظمینی و با سرمربیگری مهدی تارتار مقابل پیکان قرار گرفت.
ِ
همچنین تیم فوتبال پیکان با ترکیب ایمان صادقی, امیر طاهر, دانیال جهانبخش, امیرحسین صدقی, ایمان اکبری, منصور باقری, محمدجواد آزاده, سامان نریمان جهان, مهرداد بایرامی, حامد پاکدل, ابراهیم صالحی و با سرمربیگری رسول خطیبی رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب چهار امتیاز در رتبه دهم و پیکان تهران با کسب سه امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار داشتند.


کد خبر: 19243

دیدگاهتان را بنویسید