امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
عواقب باخت مقابل استاد و خودزنی خودی‌ها؛

مطهری باید از بهانه‌هایش قوی‌تر باشد؛ چهار روز فاصله جنگنده و گلادیاتور تا گشادی لباس

سرمربی نساجی پس از باخت سنگین مقابل پرسپولیس و تنها چهار روز پس از آنکه شاگردانش را جنگنده خطاب کرده بود ذهنیت بازیکنانش را نقد کرد و پیراهن نماینده مازندران را برای بعضی شاگردانش گشاد خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نساجی در نیم فصل اول فصل بیست و دوم لیگ برتر 15 مسابقه داشته که از این تعداد 8 بازی خانگی و 7 مسابقه خارج  از خانه بوده است. از میان 8 بازی خانگی 3 بازی(ملوان، مس و نفت) با حضور تماشاگران برگزار شده است. نماینده مازندران تنها در بازی ابتدایی لیگ در نقش جهان به میدان رفت.

در این شرایط تیم تحت هدایت مطهری بعد از شکست مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتربا 20 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. آنها سوپرجام را هم از دست دادند تا از فرصت تک بازی برای کسب جام ناکام بمانند.

از طرف دیگر همین تیم در همین مقطع فعلی فصل بیست و یکم لیگ، 7 بازی خانگی و 8 بازی خارج خانه داشت. 7 بازی خانگی نساجی فصل گذشته به دلیل مشکل ورزشگاه وطنی 2 بازی در ورزشگاه ساری، یک بازی انقلاب کرج، یک بازی دستگردی، یک بازی نقش جهان، یک بازی امام رضا(ع) و یک بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

9NEsmHDtxpAR

با این وجود سرمربی نساجی بعد از بازی پرسپولیس معتقد بود ذهنیت بازیکنانش میان جدولی و ته جدولی  و پیراهن نساجی برای بعضی شاگردانش گشاد است. به همین دلیل اصحاب رسانه در نشست خبری بعد مسابقه هفته پانزدهم از او پرسیدند اگر ذهنیت شاگردانش مشکل دارد چرا بعد بازی تراکتور که برنده شد چنین صحبتی مطرح نکرد و آنها را جنجگو خوانده بود؟! مگر در چهار روز چه اتفاقی افتاده است؟ او در بخشی از صحبت‌هایش به بضاعت مالی نساجی اشاره می کند.

این در حالی است که نساجی حمید مطهری علاوه بر دارا بودن بازیکنان فصل گذشته که سابقه قهرمانی جام حذفی را دارند با بازیکنان دلخواه مربی تقویت شده است. علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و محمد شجاعی که فصل بیست و یکم هم در پرسپولیس شاگردش بودند، با او در تیم جدیدش همراه شدند. آنها تا کنون 2 اردوی خارجی برگزار کردند و تمامی مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت شده است. برای هر بازی آنها پرواز چارتر داشتند و هتل تیم هم همواره دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده است.

حمید مطهری که در هشتم تیرماه 1400 حین دستیاری در پرسپولیس گفته بود از «بهانه‌ها باید قوی‌تر بود». حالا نباید فراموش کند که قهرمان جام حذفی را تحویل گرفته و مقابل پرسپولیس صدرنشین کسی خیلی توقع برد از وی نداشت اما توجیه باخت پرگل با اشتباهات بد موقع  کار درستی نیست.

 


کد خبر: 4752

دیدگاهتان را بنویسید