امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مصاف ملوان با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران

آژانس خبری کاسپین - از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس امروز پنجشنبه ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم استقلال است.
به گزارش کاسپین از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران با تیم استقلال تهران مصاف می‌دهد.

داوری این بازی بر عهده سید رضا مهدوی با کمک‌های امیر محمدی داود زاده و امیر رضا آشور ماهانی است.
مسابقه‌ای خاطره انگیز برای هواداران دو تیم، انزلی چی‌ها از جدال با آبی پوشان تهرانی خاطرات خوشی در گذشته دارند، اولین تقابل ملوان و استقلال در ۵۰ سال پیش و در لیگ تخت جمشید بود در آن دیدار استقلال ۵ بر یک پیروز شد و گل‌های استقلال را حسن روشن، علی جباری (۲ گل)، غلامحسین مظلومی و محمدرضا عادلخانی به ثمر رساندند.
این ۲ تیم در این نیم قرن بیش از ۶۰ مسابقه انجام دادند. یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین آن‌ها فینال جام حذفی ۱۳۶۹ بود که ملوان در ضربات پنالتی برنده شد و به قهرمانی رسید. در آن بازی شاهرخ بیانی پنالتی اش را گل نکرد و یکی از دیگر بازی‌های جذاب دو تیم در انزلی بود که ملوان ۴ بر ۲ پیروز شد، اما فصل قبل ملوانی‌ها ۳ بار مقابل استقلال بازنده شدند، ۲ بار در لیگ برتر و یک بار هم در جام حذفی و حتی یک گل هم نتوانست به استقلال بزنند.
هر ۲ تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی زیادی داشته اند. ملوان اکنون با مهدی تارتار که از مربیان با تجربه است مقابل استقلال قرار می‌گیرد، تیم‌های تارتار خوب دفاع کردن را بلد هستند و به همین دلیل استقلال کار دشوارتری برای گلزنی نسبت به بازی با نفت آبادان دارد.
ملوانی‌ها هفته اول لیگ را در خانه با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند و در این بازی برای گرفتن اولین امتیاز در فصل جدید تلاش می‌کنند و می‌دانند بسته نگه داشتن دروازه در این مسابقه چقدر سخت است.
در آن سوی میدان استقلال هفته گذشته در آبادان ۳ بر صفر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان به پیروی رسید و نوید یک تیم مدعی را به هوادارانش داد آن هم در حالی که پیش فصل دشواری را پشت سر گذارنده بود.
بازی‌های هفته دوم لیگ برتر پنجشنبه شب با جدال این دو تیم به پایان خواهد رسید و باید دید در این مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. آیا استقلال به دومین برد خود دست پیدا خواهد کرد یا ملوان موفق به گرفتن امتیاز از این دیدار سخت خارج از خانه خواهد شد.


کد خبر: 17922

دیدگاهتان را بنویسید