امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مرکبات مازندران با کارگو روانه چین شد

چالوس -استاندار مازندران از صادرات اولین محموله مرکبات با کارگو به چین خبر داد.

سید محمود حسینی پور  اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آستان همه دستگاه‌ها از ظرفیت‌های خوب برای پذیرایی مسافران برخوردار هستنذ و در حال حاضر با استفاده از تجربیات سال‌های قبل تمام تلاش ما این است که میزبات خوبی برای مسافران باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه امسال چگونه سالی برای مازندران بود اظهار داشت: سال برای استان مازندران سال پر خیر و برکت بود زیرا ۱۰ سالگی رشد اقتصادی استان منفی و صفر بود و امسال پس از چند سال رشد اقتصادی مثبت شده است.

وی ادامه داد: با سیاست گذاری‌های که داره رسیدیم اتفاق برای استان مازندران مهم می‌تواند مهم می‌باشد و می‌تواند منشأ بسیاری از سوالات در استان باشد.
استاندار مازندران استاندار مازندران یادآور شد توسعه و رشد اقتصادی می‌تواند منشأ ایجاد مشاغل جدید در استان باشد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در استان مازندران عدم صادرات محور کردن تولیدات مرکبات را از جمله مشکلات مطرح کرد و گفت: سالانه محصولات زیادی تولید می‌شود که باید برای صادرات آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
استاندار مازندران بروز مشکل در صادرات و بازرگانی مرکبات را از دیگر مسائل فراروی بیان کرد و گفت: در زمینه صادرات و فروش برنج نیز با مشکلاتی روبرو هستیم ولی پایه گذاری صورت گرفته در راستای بازرگانی و صادرات محصولات مثبت و خوب است.

وی درباره کارگو و صادرات محصولات با حمل هوایی نیز گفت: برای اولین بار صادرت و ارسال مرکبات با کارگو انجام شده است و اولین محموله صادرات مرکبات به چین از طریق کارگو در دست اقدام است.


کد خبر: 9420

دیدگاهتان را بنویسید