امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
استاندار مازندران:

مردمی سازی امور ازسیاست های دولت سیزدهم است

استاندار مازندران، مردمی سازی امور و جایگاه آحاد جامعه در تصمیم گیری ها را از سیاست های قطعی دولت دانست و گفت: به همین دلیل این دولت مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است تا در مسیری که پیش گرفته مانع تراشی شود

سیدمحمود حسینی پور امروز در کارگاه آموزشی کشوری ویژه فرمانداران و مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی مازندران در ساری با بیان اینکه جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ایران شروع کردند باید برای مقابله با آن برنامه داشته باشیم، اظهار کرد: در جنگ رسانه ای و هجمه های اجتماعی، دشمنان پدیده مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس را جا انداختند و باعث مشکلاتی در نظام آموزشی شدند که نشان می‌دهد مدل تهدیدات و تحرکات دشمنان تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید به رهنمودهای رهبری توجه کنیم تا روند توسعه کشور هموارتر شود، افزود: رویکرد دولت سیزدهم جهادی و شبانه روزی است مدیران پشت میزنشین در ادارات استان جایگاهی ندارند.

استاندار مازندران توانمند سازی روستاهای استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای توسعه کشور محکوم به تلاش هستیم. مدیران مازندران باید در ایجاد اشتغال پایدار و گره گشایی از مشکلات مردم الگو باشند.

این مسئول بیشترین نگرانی دشمنان را وفاق و همدلی بین ارکان اصلی نظام و رهبر معظم انقلاب و تبعیت از ایشان دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم همواره اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب را در اولویت قرار داده  است.

حسینی پور با اظهار بر اینکه با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان، دولت سیزدهم عزتمندانه برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش است، افزود: در دولت سیزدهم، ایران اسلامی در سیاست خارجی با اقتدار رفتار می کند.


کد خبر: 13041

دیدگاهتان را بنویسید