امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی گیلان از شروع فراخوان هجدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر خبر داد

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: تعاونی های علاقه‌مند می توانند با مراجعه به سامانه Http://taavoni.mcls.gov.ir تا تاریخ 19 خرداد ماه 1402 نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی با تاکید بر نقش پررنگ تعاونی ها در ایجاد اشتغال و سهم آنها در اقتصاد کشور گفت: حضور پرشور بخش تعاون استان گیلان در سال گذشته و کسب دو رتبه ملی جشنواره تعاونی های برتر، نشانگر نقش و جایگاه ممتاز و موثر تعاونی های استان در سطح کشور می باشد.
وی با اشاره به اهمیت حضور تعاونی ها در این رویداد بزرگ و مهم ملی بخش تعاون اضافه کرد: شرکت در هجدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس Http://taavoni.mcls.gov.ir  امکانپذیر است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سامانه تا تاریخ 19 خرداد ماه 1402 نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نمایند.
 وی خاطرنشان کرد: شرکت های تعاونی با توجه به فرصت کم باقی مانده برای بروز رسانی مدارک و اطلاعات، باید هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری مستندات خود در سامانه مذکور  اقدام نمایند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد بخش تعاون استان گیلان بتواند همانند سال گذشته  که موفق شد با کسب دو رتبه ملی و بالاترین امتیاز تعاونی برتر ملی خوش بدرخشد، امسال هم با حضوری چشم گیر در این جشنواره بتواند موفق به کسب رتبه های بیشتر در سطح ملی شود.


کد خبر: 14318

دیدگاهتان را بنویسید