امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
در سفری یکروزه به استان گیلان؛

مدیرکل امور کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد از پروژه کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد

مدیرکل امور کتابخانه ها و مشارکت های نهاد با همراهی مدیرکل و معاونین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن حضور در محل پروژه احداث کتابخانه مرکزی رشت، در نشستی به بررسی آخرین وضعیت این کتابخانه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، اصغر گودرزی، مدیرکل امور کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز دوشنبه دوازدهم دی‌ماه با همراهی یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن حضور در محل پروژه احداث کتابخانه مرکزی رشت، در نشستی به بررسی آخرین وضعیت این کتابخانه پرداخت.

مدیرکل امور کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جریان بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت ضمن حضور در بخش های مختلف در خصوص آخرین تغییرات احتمالی در کارکرد بخش ها با مدیرکل و مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

گودرزی همچنین در نشستی با دست اندرکاران پیگیری تکمیل این پروژه فرهنگی در خصوص نیازمندی ها و تمهیدات لازم برای تجهیز این کتابخانه با آنان به گفتگو نشست.

وی در ادامه سفر یکروزه به استان گیلان با حضور در کتابخانه عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت با مسئول و کتابداران این کتابخانه نیز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل امور کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنین از بخش های vip، بخش کودک، مخزن و بخش مرجع و بخش امانت این کتابخانه نیز بازدید و در جریان اقدامات کتابداران قرار گرفت.


کد خبر: 4504

دیدگاهتان را بنویسید