امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

محدودیت های ترافیکی در گیلان اعمال می شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با پایان تعطیلات در محورهای قدیم رشت- قزوین و بالعکس و آستارا- اردبیل و بالعکس

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با پایان تعطیلات و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه در محورهای قدیم رشت – قزوین و بالعکس و محور آستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع است.

 

سرهنگ صفاری با بیان اینکه طی دو روز گذشته؛ ۶۸ هزار خودرو وارد گیلان شدند، گفت: این تعداد ورودی خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد افزایش دارد.

 

وی همچنین به ترافیک کنونی راههای استان نیز اشاره و بیان کرد: در زمان حاضر، ترافیک محورهای برون شهری استان عادی و روان است.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رانندگان خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی مناسب، پرهیز از حرکات خطر آفرین در زمان رانندگی و هنگام خواب آلودگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای


کد خبر: 7267

دیدگاهتان را بنویسید