امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مازیار زارع: در بازی مقابل هوادار مستحق شکست بودیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار برابر هوادار تهران مستحق شکست بودیم و تیم هوادار بهتر از ما بازی کرد.

به گزارش آژانس خبری کاسپین، مازیار زارع پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای فوتبال ملوان و هوادار تهران در بندرانزلی اظهار کرد: تیم فوتبال هوادار تهران در نیمه اول تیم برتر میدان بود و مستحق پیروزی در این بازی نیز بود.

وی افزود: در نیمه دوم گرچه بازی را در اختیار و کنترل داشتیم اما با توجه به دفاع فشرده تیم هوادار، نتوانستیم موقعیت‌های گلزنی چندانی را به وجود بیاوریم و در نقطه مقابل نیز تیم هوادار هم چشم به ضدحملات دوخته بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: البته در نیمه دوم برای دستیابی به گل مساوی و حتی برای رسیدن به گل برتر، تعویض‌هایی را انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم به هدف خود دست یابیم و در نهایت متحمل یک شکست خانگی شدیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار بازیکنان تیم فوتبال هوادار تلاش بیشتری داشتند و همچنین تمرکز آنان نیز بهتر بود و ما نیز باید تلاش بیشتری را انجام دهیم تا روند کسب نتایج بد ما خاتمه یابد و بتوانیم نتایج قابل قبولی را در ادامه رقابتهای لیگ برتر کسب کنیم.

زارع بیان کرد: البته این بازی تمام شد و باید از فردا تمرینات خود را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنیم و به فکر بازی آینده خود باشیم تا با تلاش و تمرینات بیشتر، بتوانیم با آمادگی کامل در زمین حضور یافته و نتایجی را کسب کنیم تا مورد رضایت هواداران باشد.

وی در خاتمه گفت: به هرحال باید ابتدا لیگ فصل جاری را با کسب رتبه خوب به اتمام برسانیم و برای سال آینده نیز باید هیات مدیره باشگاه تصمیم‌گیری کند که چه اهدافی را دنبال خواهد کرد.

تیمهای فوتبال ملوان و هوادار تهران پنجشنبه‌شب در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هوادار تهران با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.


کد خبر: 10269

دیدگاهتان را بنویسید