امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
استاندار مازندران

مازندران نیازمند حمایت ملی است

استاندار مازندران به شرایط جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ویژه ای این استان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: مازندران به عنوان تنفس گاه پایتخت کشور نیازمند توجه در همه حوزه ها است که از فرماندهی کل انتظامی کشور تقاضا داریم این استان را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهند.

سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه ۱۷ خردادماه جاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران که با حضور سردار رادان برگزار شد، افزود: این خطه شمالی در تعطیلات رسمی و آخر هر هفته با جمعیت شناور به اندازه پایتخت کشور شلوغ می شود.

وی با توضیح اینکه ۲۱ درصد جمعیت کشور به فاصله سه ساعت وارد مازندران می شوند، ادامه داد:علاوه بر سفرهای آخر هفته، بسیاری از هموطنان از همه استان های کشور در این استان مسکن دوم هم دارند.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: جمعیتی که وارد مازندران می‌شود با جمعیتی که به مشهد مقدس می روند متفاوت است چرا که این جمعیت در استان کنش های اجتماعی زیادی را همراه خود دارد.

حسینی پور گفت: بسیاری از متهمان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در مازندران دستگیر و بازداشت می‌شوند، بنابراین امنیت این استان به اندازه امنیت تهران مهم و حساس است، این در حالی است که مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه پلیس مازندران با امکانات استانی با مشکلات و چالش های زیادی برای ارائه خدمات به مردم مواجه است، خاطرنشان کرد: پلیس، راهداری، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی که ۹۰ درصدشان با هدف شنا به سواحل خزر به استان سفر می کنند نقش موثری دارند توقع داریم افزایش بودجه مازندران برای ارائه خدمات به ملت مورد توجه مسئولان ملی قرار بگیرد.


کد خبر: 14650

دیدگاهتان را بنویسید