امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب گیلان متوقف شدند

کاسپین - فرمانده انتظامي استان از کشف حدود ۱۵۰ كيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياك و دستگیری ۳ قاچاقچی در شهرستان رودبار خبر داد

 

به گزارش خبرنگار کاسپین سردار عزیزاله ملکی در با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولويت ماموریت‌های پليس قرار دارد.
وي در ادامه به دريافت خبري مبني بر فعاليت ۳ قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار با انجام تحقيقات نامحسوس و همکاری اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد متهمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در حال جابه‌جایی موادمخدر هستند، افزود: پلیس خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۴۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان 34، 41 و 48 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات از فعاليت اينگونه افراد، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس گزارش كنند


کد خبر: 15193

دیدگاهتان را بنویسید