امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

قائم مقام رییس جهاد دانشگاهی: نیروی انسانی متخصص و توانمند، سرمایه است

قائم مقام رییس و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی، گفت: نیروی انسانی متخصص و توانمند، سرمایه جهاد دانشگاهی است و رویکرد فعلی این است که با همفکری و هم افزایی همه اعضای جهاد دانشگاهی، برای مشکلات راه حل پیدا کنیم.

دکتر حسن فارسی در سفر یک‌روزه به گیلان در نشست هم‌اندیشی با پرسنل جهاد دانشگاهی استان که در مؤسسه آموزش عالی این نهاد در رشت برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان، اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان دوره‌های درخشانی در گذشته داشته و امیدواریم این روند درخشان در آینده هم رقم بخورد.

 

وی با بیان اینکه باید بتوانیم گفت‌وگو، نقد و سوال کنیم تا زمینه آینده روشن را رقم بزنیم، افزود: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک ابر شبکه در بسیاری از موضوعات داخل و خارج کشور خدمات اثربخشی در حوزه‌های فناوری،فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی ارائه می‌دهد.

 

فارسی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است، گفت: جهاد دانشگاهی و دانشگاه های کشور سابقه تعامل و ارتباط گسترده ای دارند و جهاد دانشگاهی در بسیاری از دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های مادر، شروع کننده بسیاری از فعالیت های فرهنگی بوده است. فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی گذرگاهی برای جذب دانشجویان خلاق است و ساختارهایی مانند سازمان دانشجویان در این زمینه بسیار نقش آفرین هستند.

 

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی هدف از برپایی این نشست را شنیدن صحبت ها و پیشنهادهای اعضای جهاد دانشگاهی گیلان برشمرد و تاکید کرد: رویکرد تیم مدیریتی جدید جهاد دانشگاهی به ویژه ریاست مجموعه،توجه به همه اعضای جهاد و شنیدن صحبت ها و پیشنهادهای همه اعضای این نهاد انقلابی است. این نهاد انقلابی در همه استان های کشور فعال است و 7 هزار نفر در این نهاد فعالیت دارند که ظرفیت عظیمی است و می توان با همفکری، مشارکت و هم افزایی، برای بسیاری از مشکلات راه حل پیدا کرد. نیروی انسانی متخصص و توانمند، سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی است و هر زمان موفقیتی حاصل شده است، افتخار آن متعلق به همه اعضای جهاد دانشگاهی بوده است.ر

در این نشست تعدادی از اعضای سازمان جهاد دانشگاهی گیلان به بیان نظرات، پیشنهادات، دغدغه‌ها و سوالات خود پرداختند.

 


کد خبر: 13364

دیدگاهتان را بنویسید