امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

غرور بازیکنان کاله باعث باخت برابر ذوب آهن شد

مدیرفنی تیم کاله مازندران شکست نزدیک تیمش برابر تیم ذوب آهن اصفهان درنخستین بازی ازمرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را ناشی از غروربالای بازیکنان تیمش به واسطه ۲۴ امتیاز برتری در نیمه نخست و بی تفاوت شدن آنها درحفظ نتیجه در ادامه مسابقه به خصوص نیمه دوم اعلام کرد.

رضا نوری گفت: تیم ما درنیمه نخست مسابقه به خوبی توانست تیم ذوب آهن را مدیریت وکنترل کند و نتیجه آن هم اختلاف بالای امتیازی بود که درپایان این نیمه توسط کاله ایجاد شده بود.

وی افزود: بازیکنان ما بسیار جوان هستند وحتی ۳ بازیکن فعلی درتیم جوانان ما حضور داشتند، سومین فصل حضورشان درتیم کاله هم درلیگ دسته یک و امسال نخستین تجربه لیگ برتری آنها بوده است.

مدیرفنی تیم کاله مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان ما هم کم تجربه و هم غرور باعث باخت آنها برابر تیم ذوب آهن شد، تصریح کرد، برابر همین تیم ذوب آهن دریک نیمه اختلاف ۲۲ تا ۲۴ امتیازی ایجاد کردیم و این نشان می دهد که تیم ما برابر تیم های مدعی وبا تجربه لیگ، حرف های زیادی برای گفتن دارد و قطعا این بازیکنان در سالهای آینده از ستون های اصلی هر تیمی خواهند شد.

به بازی دوم دراصفهان امیدواریم

نوری درپاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درخصوص بازی دوم دو تیم کاله وذوب آهن که جمعه۱۵ اردیبهشت دراصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد، به این بازی امید زیادی داریم ، بازیکنان ما توان پیروزی شدن درخانه حریف را دارند و در بازی مرحله مقدماتی لیگ دراصفهان نیز موفق به شکست تیم ذوب آهن شده بودیم.

وی اظهار کرد، ما به امید زنده هستیم، هنوز چیزی تمام نشده است، دربسکتبال درثانیه‌ای از مسابقه، نتیجه تیمی تغییرکرده و نمی‌توان ازالان تیمی را برنده یا بازنده دانست.

تیم کاله مازندران عصر دوشنبه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل با حمایت بیش از هزار هوادار خود به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت ودر نهایت با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ مقابل مدافع عنوان قهرمانی تن به شکست داد.

دومین دیدار دو تیم کاله مازندران وذوب آهن اصفهان روز جمعه ۱۵ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود که در صورت پیروزی تیم ذوب آهن، نماینده اصفهان، به به دیدارنهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

در صورت پیروزی تیم کاله مازندران برابر ذوب آهن دراصفهان، جدال حساس دوتیم برای صعود به فینال این مسابقات به بازی سرنوشت ساز سوم درآمل کشیده خواهد شد.

هر تیمی در این مرحله به دو پیروزی دست یابد، علاوه بر صعود به دیدار نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان یکی از دو نماینده ایران سهمیه شرکت در مسابقات فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب خواهد کرد.

پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان دیگر تیم‌های مرحله نیمه نهایی هستند که برای رسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲۲ هفته رفت وبرگشت برگزار شد.

شاگردان ” علی آرزومندی” در تیم کاله مازندران، در مرحله مقدماتی این مسابقات پس از تیم شهرداری گرگان صدرنشین، با قرار گرفتن در مکان دوم جدول، در مرحله حذفی در مجموع چهار مسابقه برابر تیم نبوغ اراک این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و حریف تیم ذوب آهن اصفهان شد.

تیم ذوب آهن اصفهان هم در مرحله مقدماتی پس از کاله مازندران در مکان سوم قرار گرفت و درمرحله حذفی با حذف تیم مس کرمان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد


کد خبر: 12440

دیدگاهتان را بنویسید