امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
شهردلری آستارا 0 خیبر خرم آباد1

شکست خانگی شهرداری آستارا

تیم فوتبال شهرداری آستارا در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در آخرین دیدار خانگی خود در این فصل برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با شکست به پایان رساند.

 

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیمهای شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد عصر چهارشنبه در هفته سی و سوم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم خیبر خرم آباد به پایان رسید.

 

تنها گل این دیدار را مهرداد قنبری بازیکن تیم خیبر خرم آباد در دقیقه دهم و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

تیم شهرداری آستارا در این دیدار با ترکیب محمدامین رضایی، علی قربانخانی، محمد آزادطلب، ناصر رضایی، جابر نصیری، امین حقده، میلاد قربان‌زاده، محسن رضایی، سجاد مشکل‌پور، مرتضی آقاخان و علی دهقان وارد زمین بازی شد.

 

همچنین تیم خیبر خرم آباد با ترکیب کوروش ملکی، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمدرضا پورمحمد، حسین بغلانی، محسن طرهانی، حسین شهابی، میلاد کمندانی، مهرداد قنبری، محمود شفیعی، مهرداد آوخ و حمیدرضا طاهرخانی رو در روی شهرداری آستارا قرار گرفت.

 

قضاوت این دیدار را, علی بای با کمکهای میلاد قاسمی ومسلم رحیم‌خانی برعهده داشتند, امیر معصومی بعنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت و ناظر داوری نیز برعهده محمد دوستی بود.

 

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۳۱ با کسب ۳۰ امتیاز بدون در نظر گرفتن نتیجه سایر مسابقه‌ها در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و از خطر سقوط فاصله گرفته است.

 

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نیز پس از ۳۱ دیدار با کسب ۵۱ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ آزادگان قرار دارد.


کد خبر: 13495

دیدگاهتان را بنویسید