امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

شهید املاکی در آستانه قهرمانی جام گیل

تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود یک گام تا قهرمانی رقابتهای فصل جاری لیگ برتر گیلان جام گیل قرار دارد اما تیم شهرداری رضوانشهر نیز ناامید نیست.ِ

به گزارش آژانس خبری کاسپین, هفته بیست و دوم و پایانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل, دوشنبه 22 اسفند(فردا) بطور همزمان برگزار می شود.

این در حالی است که تیم شهید املاکی لنگرود با یک تساوی نیز عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر گیلان را کسب خواهد کرد.

هم اینک تیم شهید املاکی لنگرود با 2 امتیاز اختلاف نسبت به شهرداری رضوانشهر در صدر جدول این مسابقات قرار دارد و تفاضل گل شهید املاکی نیز بیشتر از شهرداری رضوانشهر است .

به همین دلیل تیم شهید املاکی لنگرود که در هفته پایانی این مسابقات باید در یک بازی خارج از خانه مقابل پارس بندرکیاشهر قرار گیرد, حتی با یک تساوی در هفته پایانی این مسابقات می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این در حالی است که شهردا ی رضوانشهر تیم دوم جدول نیز نسبت به کسب مقام قهرمانی ناامید نیست و این تیم نیز شانس فهرمانی را دارد.

گرچه شهرداری رضوانشهر با تیم شهید املاکی 2 امتیاز اختلاف دارد اما در صورت کسب پیروزی این تیم در هفته پایانی و شکست شهید املاکی , شهردای رضوانشهرشهر جام قهرمانی را به خانه خواهد برد.

با توجه به اینکه تیم شهرداری رضوانشهر در هفته پایانی این مسابقات باید در یک بازی خانگی مقابل ساحل آستانه اشرفیه قرار گیرد و شهید املاکی نیز باید در یک بازی خارج از خانه به میدان برود, این امیدواری برای شهرداری رضوانشهر وجود دارد که این تیم در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ساحل آستانه اشرفیه و از سوی دیگر شکست تیم شهید املاکی مقابل حریفش , این تیم روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

البته بازی تیم شهرداری رضوانشهر نیر بسیار سخت و دشوار است چون تیم ساحل آستانه اشرفیه برای کسب مقام سومی رقابتهای فصل جاری باید تلاش کند و بطور حتم این تیم با تمام قوا رو در روی شهرداری رضوانشهر قرار خواهد گرفت.

به هر حال شانس تیم شهید املاکی لنگرود برای کسب مقام قهرمانی بیش از شهرداری رضوانشهر است اما باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در هفته پایانی این مسابقات چه نتایجی رقم خواهد خورد.

در سایر دیدارهای هفته پایانی نیز, وحدت صبارشت به مصاف شهرداری ماسال می رود, دژ میرزاکوچک کسما مقابل شهرداری کلاچای قرار می گیرد, اتحاد خمام رو در روی تیم سقوط کرده دخانیات گیلان قرار خواهد گرفت و تیمهای شهرداری انزلی و کاسپین گیلان نیز به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول رده بندی این رقابتها, تیم شهید املاکی لنگرود با کسب 46 امتیاز صدرنشین است, شهرداری رضوانشهر با 44 امتیاز در مکان دوم قرار دارد, ساحل آستانه اشرفیه با 34 امتیاز و شهرداری ماسال با 32 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.


کد خبر: 9013

دیدگاهتان را بنویسید