امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی شمال کشور

شهرک صنعتی سپیدرود رشت، قابلیت اشتغال برای ۸ هزار نفر

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان: با افتتاح ۱۲۰ شرکت در حال ساخت در شهرک صنعتی سپیدرود رشت، برای بیش از ۵ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شهرک صنعتی سپیدرود رشت با ۷۱۹ هکتار وسعت یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی شمال کشور است.

مهدی محبوبی با اشاره به اینکه ۱۳۰ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی فعال است گفت: ۳ هزار نفر در این واحد‌های صنعتی مشغول به کارند و با افتتاح ۱۲۰ شرکت در دست ساخت، برای بیش از ۵ هزار نفر دیگر شغل ایجادمی شود.

وی درخصوص تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هم گفت: این استان ۳۳ شهرک و نواحی صنعتی دارد که ۷۳۷ شرکت فعال با اشتغالزایی ۱۷ هزار نفر در آن مستقر است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: در حال حاضر ۴۲۲ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان در حال ساخت و توسعه هستند.

مهدی محبوبی با بیان اینکه ۲۰۱ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان غیرفعالند گفت: کمبود نقدینگی، بدهی‌های بانکی، گرانی مواد اولیه، نداشتن بازار مناسب و اختلاف مدیریتی از مهمترین عوامل راکد و غیرفعال شدن این واحد‌های صنعتی است.


کد خبر: 7908

دیدگاهتان را بنویسید