امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

شهردار لنگرود : مخالفت منابع طبیعی گیلان برای اختصاص زمین جهت مدیریت پسماند در آلمان لنگه

شهردار لنگرود با اعلام مخالفت اداره کل منابع طبیعی و آب خیز داری گیلان برای اختصاص زمین جهت مدیریت پسماند در روستای آلمان لنگه ” ،

صادق صادق پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه اجتماعی ” با ابراز عدم تمایل برای اعلام زمان دقیق افتتاح کارخانه کمپوست ، دلیل آن را احتمال عدم قادر بودن به بهره برداری رساندن در زمان وعده داده شده اعلام کرد.

وی به وعده شهردار وقت لنگرود در بهمن ماه 1396 اشاره و خاطر نشان کرد : ” سید مهدی رجایی لنگرودی ” طی سخنانی در مراسم افتتاح پروژه های این نهاد ، وعده افتتاح از کارخانه کمپوست در سال آینده را دادند ولی به نتیجه نرسید.

این مسئول ، متذکر شد : شهردار اسبق لنگرود در زمان بیان این موضوع شاید شرایطی را مد نظر قرار داشت که عکس آن شد و پیش بینی نمی کرد که از آنها می توان به : ” بودجه ای که می خواستند به صورت ملی اختصاص بدهند که تخصیص ندادند ” ،اشاره کرد .

صادق پور ” با بیان این که هشت میلیارد تومان صورت وضعیت اولیه برای ساخت کارخانه کمپوست بود ولی تاکنون 20 میلیارد تومان پرداخت شده است ،اذعان کرد : رقم 12 میلیارد تومان اضافه پرداخت ناشی از تورمی می باشد که در کشور وجود دارد و پیمان کار به ما وعده داده نیمه اول سال 1402 سوله دوم به مرحله بهره برداری می رسد اما بنده احتمال می دهم با تلاش شبانه روزی و وجود شرایط لازم ، پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

به گفته وی ، سوله اول کارخانه کمپوست به مرحله بهره برداری رسیده و قابلیت بهره برداری را دارد و از زحمات مدیران سابق شهری در این راستا قدردانی می شود.

شهردار لنگرود ” با اعلام پیشرفت فیزیکی حدود 52 درصدی فندانسیون سوله دوم اجرا گردیده است ، ابراز کرد : در زمان فعالیت بنده به عنوان ” شهردار ” احداث یک دیوار حائل بین سوله های اول و دوم صورت پذیرفته است .

صادق پور ، اظهار کرد : هفته گذشته از شورای اسلامی شهر مصوبه ترک تشریفات اخذ و در حال عقد قرار داد با پیمان کار می باشیم و ان شاء الله ظرف ده تا 15 روز آینده نسبت به آغاز عملیات ساخت دیوار حائل اقدام می شود و احتمالا اتمام عملیات در اردیبهشت ماه سال آینده است.

وی در پایان ، گفت : پس از اتمام عملیات ساخت دیوار حائل وارد عملیات احداث بالای فندانسیون و نصب تجهیزات سوله دوم و بعد از آن بهره برداری نسبی خواهیم شد


کد خبر: 6393

دیدگاهتان را بنویسید