امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

ساحل سفیدرود پاکسازی شد   

آژانس خبری کاسپین - با‌همکاری شهرداری منجیل و گروه صنعتی سپیدماکیان و برای از اعضای تشکلهای محیط‌زیستی استان‌گیلان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی دریای کاسپین، ساحل سدمنجیل در شهرستان رودبار پاکسازی شد.


به گزارشخبرنگار کاسپین، در این برنامه، دوستداران طبیعت، مسوولان و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در اقدامی به مناسبت “روز جهانی دریایی کاسپین” و هفته سمن‌ها، تشکلهای مردم نهاد پارک ساحلی و قسمتهایی از حواشی دریاچه سد منجیل راوبه عنوان یکی از تفرجگاه‌های مهم شهرستان رودبار پاکسازی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در این باره گفت: تشکلهای مردم نهاد محیط‌زیستی در مناسبتهای مرتبط اقداماتی خودجوش را در زمینه حفظ محیط زیست انجام می‌دهند اما در این حرکت جمعی که میرزایی شهردار منجیل و اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، برخی از صنایع شهرستان رودبار با محوریت گروه صنعتی – کشاورزی سپیدماکیان نیز مشارکت کردند.

گفتنی است شهرستان رودبار با داشتن تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی منحصر به فرد در تمام طول سال به ویژه بهار و تابستان میزبان گردشگران فراوان از جای جای کشور است اما متاسفانه برخی از گردشگران با ریختن زباله‌ها در طبیعت چهره زیبای این شهرستان را مخدوش می‌کنند.

شایان گفتن است این اقدام در جهت پاکسازی ساحل زیبای سد منجیل و ایجاد چهره‌ای شادابتر از این سد همزمان با “روز جهانی دریای کاسپین” برگزار شده و مورد توجه علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست قرار گرفته است.


کد خبر: 17741

دیدگاهتان را بنویسید