امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
استاندار مازندران:

دولت سیزدهم مدیر پشت میزی نمی‌خواهد

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیر پشت میز نشینی هیچ جایگاهی در دولت سیزدهم ندارد و مسئول از این دست نمی‌تواند گره گشایی مشکلات مردم باشند، گفت: توانمند سازی روستاهای استان باجدیت در دستور کار است و مدیران باید از پشت میز نشینی خارج شوند و به دل روستا بروند و برای توسعه این مناطق در تکاپو باشند.

سیدمحمود حسینی‌پور امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت ایده، اقدام، علم و اخلاق است و برای الگو مدیریت رفتاری خود مردم‌داری در عمل را اولویت خود قرار داده است، افزود: مردمی سازی امور و جایگاه آحاد جامعه در تصمیم گیری‌ها از سیاست‌های قطعی دولت است به همین دلیل این دولت مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته تا در مسیرحرکت مانع تراشی کنند.

حسینی‌پور تحول خواهی را رویکرد مدیریت استان در توسعه دانست و گفت: جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه دولت سیزدهم بود و مازندران برای تحقق این امر با تامین مرغ و روغن کشور نقش خوبی ایفا کرد و این دیار جایگاه ممتازی در امنیت غذایی ایران اسلامی دارد.

استاندار مازندران سالم سازی و فساد ستیزی در دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از اولویت‌های اساسی دولت برشمرد و یادآور شد: حذف بروکراسی در جذب سرمایه‌گذار از اهداف دولت در توسعه اقتصادی مازندران است.


کد خبر: 9354

دیدگاهتان را بنویسید