امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

دستگیری باند ۳ نفره سرقت در رشت/ سارقان غیربومی گیلان در تله پلیس

آژانس خبری کاسپین- رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري اعضاي باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای، سابقه‌دار و غیر بومی منازل شهرستان رشت و اعتراف آنها به ۷ فقره سرقت از خبر داد

 

به گزارش خبرنگار کاسپین، سرهنگ عليرضا حدادي، با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، اظهار کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
وی در ادامه با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده سرقت‌ از منازل شهرستان رشت به پليس آگاهي استان طي هفته‌هاي اخير، افزود: بلافاصله رسيدگي به موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور كار پليس قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اينكه پليس پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده از صحنه‌هاي جرم، هویت سارقان تحت تعقيب این پرونده‌‌ها را شناسايي كرد، گفت: بلافاصله برنامه‌ريزي لازم براي دستگيري اين افراد حرفه‌ای، سابقه‌دار و غیربومی صورت گرفت.
اين مقام انتظامي از دستگيري سارقان توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از هماهنگی قضائی در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: سارقان ۲۰ و ۲۱ و ۲۷ ساله پس از اعتراف به ۷ فقره سرقت از منازل با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حدادي در پايان نقش مردم در پيشگيري از وقوع سرقت را بسيار مهم قلمداد كرد و بيان داشت: در اين زمينه توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس مي‌تواند از وقوع بسياري از سرقت‌ها جلوگيري كند.


کد خبر: 15379

دیدگاهتان را بنویسید