امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

درخشش تیم کاراته کارگری سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کارگران و کارخانجات کشور/ پای خزری ها به اردوی ایتالیا باز می شود

آژانس خبری کاسپین - تیم کاراته کارگری سیمان خزر با کسب مقام سومی در مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران و کارخانجات کشور در اردبیل خوش درخشیدند.

 

به گزارش خبرنگار کاسپین، اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر در همایش تجلیل از مقام آوران تین کاراته کارگری این شرکت، اظهار کرد: عشق و غیرت تیم کاراته کارگری استان گیلان نشان از سلحشوری و جوانمردی مسئولین و اعضای اخلاق‌مدار آن دارد.
وی با اشاره به اینکه شرکت سیمان خزر در راستای ایفای مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه ریزی توسعه ورزش های همگانی و حرفه‌ای را در دست اقدام دارد، افزود: این شرکت در حال حاضر در چند رشته ورزشی تیم های کارگری در سطح شهرستان‌ و استان را حمایت و سازماندهی می‌ کند.

۸

در ادامه این دیدار ، دکتر نوروزی مسئول هیئت کارگری کاراته استان گیلان و رئیس شورای داوران هیئت کاراته استان از حمایت‌های مدیریت و مجموعه شرکت سیمان خزر برای حضور تیم کاراته شرکت در مسابقات کارگری کشوری در استان اردبیل و کسب مقام سوم کشور تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است تیم شرکت سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران و کارخانجات کشور متشکل از آقایان بابک گودرزوند، امیر عدلخواه، آرمین روحبانی، محمد شبرنگ و فرزام صادقی در مجتمع کشت و صنعت مغان استان اردبیل با سایر تیم های شرکت کننده به رقابت پرداختند و در پایان به مقام سوم مسابقات این دوره دست یافتند .
لازم بذکر است در پایان این مسابقات دو تن از اعضای تیم شرکت سیمان خزر بنام آقایان محمد شبرنگ و فرزام صادقی برای عضویت در تیم ملی کاراته کارگری ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کاراته کارگران جهان به میزبانی کشور ایتالیا دعوت شدند.


کد خبر: 15465

دیدگاهتان را بنویسید