امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

دایر شدن نمایشگاه اقلام اساسی در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: با دایر شدن نمایشگاه ها اقلام اساسی بازار مازندران تأمین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان، با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالا‌های ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند، اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید از اکنون در تهیه و تدارک ایام نوروز و ماه رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی نیمه‌شعبان، مسافران زیادی وارد استان می‌شوند و باید زمینه برای تامین کالا‌های اساسی در سراسر استان فراهم باشد، اظهار کرد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را به طور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران تأکید کرد: امسال وظایف سنگین‌تری نسبت به تامین برخی کالا‌ها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

عنایتی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالا‌های ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالا‌ها داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بنا داریم در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالا‌های اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالا‌ها را تامین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تامین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

عنایتی بیان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

وی گفت: پیگیری شود گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان شود و گوشت گرم هم وارد استان شود تا گوشت مورد نیاز شهروندان تامین شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تامین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت‍‌ها در بازار به درستی انجام شود.

عنایتی تصریح کرد: مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سردخانه‌ های بیشتری  باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ‌‍ ها در این سردخانه‌ها ذخیره شود و در زمان حضور بیشتر گردشگران، شهروندان غرب استان مشکلی در تامین آن نداشته باشند.


کد خبر: 8473

دیدگاهتان را بنویسید