امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
دبیر شورای سیاست‌گذاری غرب مازندران:

دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران در توسعه بهداشت و درمان منطقه نقش تأثیرگذاری دارد

دبیر شورای سیاستگذاری غرب استان مازندران گفت: بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران از نمایندگان غرب استان در مجلس شورای اسلامی تشکر و این دانشکده نقش تأثیرگذاری در توسعه بهداشت و درمان منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر رستمی‌فر دبیر شورای سیاست‌گذاری غرب مازندران اظهار داشت: بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران از نمایندگان غرب استان در مجلس شورای اسلامی تشکر و این دانشکده نقش تأثیرگذاری در توسعه بهداشت و درمان منطقه دارد.

وی ادامه داد: یکی از بحث هایی که همواره در جلسات شورای سیاست‌گذاری غرب استان بابت ایجاد استان جدید تشکیل می شد این بود تا ادارات کل در تمام شهرستانهای غرب استان مازندران تقسیم شود و همه ادارات کل در یک شهرستان نباشد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری غرب مازندران اذعان داشت: امروز نباید با ایجاد حاشیه موجب شویم تا این دانشکده در غرب استان مازندران استقرار پیدا نکند بلکه همه باید کمک کنیم تا نمایندگان غرب استان به دنبال استقرار ادارات کل بیشتر در منطقه باشند.

وی افزود: امروز تعداد انگشت شماری در شهرستان رامسر که همیشه به دنبال تفرقه بودند به دنبال این هستند که این دانشکده نباید در تنکابن باشد و رامسر باشد به نظر من نباید به دنبال این اختلافات باشیم و باید کمک کنیم تا ادارات کل بیشتر در شهرستانهای غرب استان ایجاد شود.

رستمی فر ابراز داشت: غرب مازندران یک کلانشهر است و شهرستانهای مختلف نزدیک به هم هستند و ادارات کل می تواند در هر یک از این شهرستانها استقرار پیدا کنند.

وی در پایان گفت: از دکتر شمس الدین حسینی و دکتر محسنی بندپی بابت پیگیری هایی که بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی داشتند نهایت قدردانی را داریم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران باشیم.


کد خبر: 1624

دیدگاهتان را بنویسید