امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

خدمات موکب حب الحسین شهدای سنگر در کربلا کم نظیر بود

آژانس خبری کاسپین – بخشدار سنگر رشت با بیان اینکه خدمات موکب حب الحسین شهدای سنگر در کربلا کم نظیر بود، گفت: این موکب در مدت خیلی کم تشکیل و به کربلا اعزام شد و در این فاصله کم دستاورد خوبی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار کاسپین، حسین محبتی در همایش تجلیل از خادمین موکب حب الحسین (ع) سنگر رشت، اظهار کرد: خادمیاری امام حسین (ع) بزرگترین افتخار برای هر فردی به شمار می رود.

وی با تقدیر از زحمات موکب سنگر در کربلای معلی، افزود: موکب حب الحسین سنگر رشت در اولین تجربه خادمی خود در کربلا ثمرات ارزشمندی از خود به جا گذاشت.

بخشدار سنگر رشت با بیان اینکه خدمات موکب حب الحسین شهدای سنگر در کربلا کم نظیر بود، گفت: این موکب در مدت خیلی کم تشکیل و به کربلا اعزام شد و در این فاصله کم دستاورد خوبی به همراه داشت.

محبتی با اشاره به خدمات اسکان و پذیرایی موکب حب الحسین شهدای سنگر در کربلا، اضافه کرد: حرکت کاروان موکب حب الحسین شهدای سنگر در کربلا با محوریت و مشارکت مردم معنا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سنگر تنها بخش گیلان است که در کربلا موکب رسمی دارد، افزود: بنا داریم خدمات موکب حب الحسین شهدای سنگر را برای سال های بعد در کربلا گسترش دهیم و این مهم بدون همت مردم و خادمیاران حسینی محقق نمی شود.

گفتنی است، در پایان مراسم با حضور امام جمعه سنگر، بخشدار، شهردار سنگر و جمعی از مسئولان از خادمین موکب حب الحسین شهدای سنگر تجلیل شد.

 


کد خبر: 19418

دیدگاهتان را بنویسید