امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

حضور 2 قایقران گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو

رئیس هیات قایقرانی گیلان گفت: ۲ پاروزن این استان عازم رقابتهای قایقرانی جایزه بزرگ مسکو در روسیه شدند

علیرضا محمدی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار آژانس خبری کاسپین بیان داشت: تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مسکو عازم روسیه شد که نازنین ملایی و امیرحسین محمودپور از گیلان نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

وی افزود: رقابتهای قایقرانی جایزه بزرگ روئینگ روسیه از روز ۱۲ خرداد ماه جاری به مدت سه روز با حضور قایقرانان این کشور و چند کشور دیگر در پیست روئینگ مجموعه ورزشی کرایلاتسکو مسکو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نازنین ملایی و امیرحسین محمودپور نیز به همراه تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان ایران برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازیهای آسیایی چین، در این دروه از رقابت‌ها شرکت حضور یافته‌اند.

رئیس هیات قایقرانی گیلان اضافه کرد: امیدواریم که این ۲ قایقران برجسته و شایسته گیلاین به همراه سایر ملی‌پوشان نتایج ارزنده‌ای را در رقابتهای بین‌المللی مسکو کسب کرده و با آمادگی بیشتر در بازیهای آسیایی چین در رشته قایقرانی روئینگ حضور یابند.

محمدی بیان کرد: گیلان یکی از قطب‌های برتر قایقرانی به خصوص در رشته‌های روئینگ و آبهای آرام است که ورزشکاران زیادی از این استان در این ۲ رشته در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تیمهای ملی حضور چشمگیر و موثری دارند.

وی خاطرنشان کرد: نازنین ملایی که یکی از ورزشکاران گیلانی حاضر در المپیک بوده، تاکنون مدالهای ارزشمندی را کسب کرده که می‌توان به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز بازیهای آسیایی ، سه مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز مسابقات کاپ آسیا اشاره کرد و امیرحسین محمودپور نیز تاکنون علاوه بر کسب مدال برنز قهرمانی آسیا، چندین مدال ارزشمند کشوری و بین‌المللی را تصاحب کرده است.


کد خبر: 14283

دیدگاهتان را بنویسید