امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۴

جست‌وجوی ۹ روزه برای پیدا کردن کوهنورد مفقودی در دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای پیدا شدن مفقودی در کوه دماوند طی ۹ روز پیاپی کماکان ادامه دارد.

به گزارش کاسپین، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران درباره اخرین وضعیت کوهنورد مفقود شده در قله دماوند در گفت‌وگو با خبرنگاران جست‌وجوی ۹ روزه برای پیدا کردن کوهنورد مفقودی در دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای پیدا شدن مفقودی در کوه دماوند طی ۹ روز پیاپی کماکان ادامه دارد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران درباره اخرین وضعیت کوهنورد مفقود شده در قله دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ۲۸ مردادماه بود که گزارشی مبنی بر مفقودی دو کوهنورد در قله دماوند از سوی قرارگاه فدراسیون کوهنوردی پلور ثبت شد.

وی با اشاره به ادامه عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن کوهنورد مفقوده شده در قله دماوند، تصریح کرد: طی ۹ روز پیاپی تیم امداد کوهستان به همراه یک تیم پیشتیبان از آمل به همراه همراه پهپاد داوطلب فعال بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: در بررسی مجدد نیز با استفاده از هلی شات محیط کاملا بررسی شده و اثری از کوهنورد مفقودی یافت نشد.

فخاری گفت: کماکان عملیات جست‌وجو و نجات برای پیدا شدن مفقودی در کوه دماوند برای ۹ روز پیاپی، توسط نیروهای عملیاتی امداد و نجات استان مازندران و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.


کد خبر: 31072

دیدگاهتان را بنویسید