امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
نشست شورای برنامه ریزی و توسعه

جذب صد درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گیلان

استاندار گیلان: همه هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های گیلان جذب شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر همت مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان بر جذب کامل اعتبارات ابلاغی سهم دستگاه خود، گفت: امسال همه هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان جذب شده است.

وی افزود : تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان تخصیص یافته که هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان آن مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

استاندار گیلان همچنین به شناسایی و فروش ۲۹ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در گیلان از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تحقق درآمد‌های استان و تامین اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بیشتر تلاش کنند.

جذب صد درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گیلاندکتر اسدالله عباسی با اشاره به تخصیص ۷۱ درصدی ردیف بهسازی آب بندان‌ها بصورت نقد ، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تخصیص اعتبار مصوب دستگاه خود، علاوه بر سازمان برنامه و بودجه، گزارش اقدامات انجام شده را از وزارتخانه مربوط، نمایندگان مجلس، تهاتر و یا فروش اموال که تامین اعتبار شده ارائه کنند.

وی گفت: فرمانداران هم باید با تلاش بیشتر سهم شهرستان خود در جذب اعتبارات و سرمایه گذاری‌هایی که منجر به تولید و اشتغال می‌شود را افزایش دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به پیشرفت تدریجی طرح‌ها ، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در اختیار پیمانکاران قرار گیرد،جذب صد درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گیلان افزود: مدیران دستگاه‌ها بر روند ساخت و پیشرفت طرح‌های خود نظارت کنند.

دکتر اسدالله عباسی افزود: امسال اعتبارات هزینه‌ای استان در مقایسه با پارسال ۴۱ درصد و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هم ۳۲ افزایش دارد.

وی همچنین بر پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران دستگاه‌های اجرایی در روز‌های پایانی سال تاکید کرد.

در این نشست فرمانداران شهرستان‌های گیلان هم به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند.


کد خبر: 7951

دیدگاهتان را بنویسید