امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
جمعه 11 فروردین 1402 حوزه استاندار معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی معاونت توسعه مدیریت و منابع معاونت هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور عمرانی دولت الکترونیک مناقصه‌ها و مزایده‌ها پیشنهادات و انتقادات الزامات قانونی تالار بحث و گفتگو سوالات متداول زیر پرتا‌ل‌ها پشتیبانی از کم‌توانان گزارش تصویری مراسم هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان حبیبی در لنگرود با حضور استاندار گیلان •••• بیشتر استاندار گیلان در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان املش

تکمیل پروژه های عمرانی املش از جمله بزرگراه املش به شلمان تسریع

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم تکمیل بزرگراه املش به شلمان گفت: برای تکمیل پروژه بزرگراه املش به شلمان هیچگونه مانعی وجود ندارد، زیرا تمامی اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است و مصالح این بزرگراه هم تامین می‌شود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲) در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان املش با بیان اینکه مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات خود را به طور هفتگی با مردم در میان بگذارند، اظهار کرد: دشمن سعی دارد تا اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم کمرنگ جلوه دهد از این رو تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ و کارهای توسعه‌ای خود را از طریق رسانه ها و تریبون‌های نماز جمعه برای مردم بازگو کرده و جهاد تبیبن‌ را انجام دهند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان مدیریت جهادی را مستلزم تلاش شبانه روزی و پاسخگویی به مطالبات مردم دانست و افزود: وقتی اعتبارات یک پروژه به طور کامل تخصیص پیدا کرده است دیگر نباید بهانه‌ای برای عدم تکمیل آن وجود داشته باشد لذا باید تمامی مدیران استانی و شهرستانی با پیگیری و مدیریتی جهادی نسبت به اتمام پروژه‌های عمرانی اهتمام لازم را ورزند.

 

دکتر عباسی ادامه داد: در دولت گذشته بسیاری از مدیران پای کار نبوده و مشکلاتی را برای پروژه‌های عمرانی در گیلان ایجاد کردند ولی در دولت مردمی و جهادی آیت الله دکتر رئیسی این موارد پذیرفته نیست.

 

وی با گله‌مندی از کندی روند تکمیل پل کیازنیک املش بیان کرد: از روز حضور به عنوان خادم مردم در استانداری گیلان بر تکمیل این پل تاکید شد و اقداماتی هم انجام شده است ولی روند تکمیل پروژه کند است که باید اصلاح شود.

 

استاندار گیلان با تاکید بر تامین آب آشامیدنی در شهرستان املش و رحیم آباد رودسر گفت: با تکمیل مخزن املش و تصفیه خانه پلرود این قول را به مردم این‌ دو منطقه می‌دهم که مشکل آب آشامیدنی آنان در تابستان سال جاری به طور کامل برطرف خواهد شد.

 

دکتر عباسی با بیان اینکه در اتمام جاده سیاهخلک به زیاز باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان استفاده شود، تصریح کرد: منطقه زیاز اشکورات یکی از دیدنی ترین نقاط تاریخی و طبیعی استان گیلان است ولی جاده آن با مشکلاتی مواجه بوده و اقداماتی در این خصوص انجام شده است تا هر چه سریعتر این جاده بهسازی و تکمیل شود.

 

وی با اشاره به تخصیص اعتبار در خصوص لایروبی آب بندان و سردهنه‌ها در استان گیلان گفت: امسال سال زراعی بسیار سختی را خواهیم داشت از این رو جهاد کشاورزی و آب منطقه ای باید از اقدامات لازم در جهت لایروبی آب بندان و سردهنه‌ها را انجام دهند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان نگاه دولت مردمی سیزدهم را نگاه‌ به رشد تولید و مهار تورم دانست و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و مکاتبات انجام‌ شده با معاون اول محترم ریاست جمهوری قیمت تضمینی چای در سال جدید با افزایش قابل توجهی به نسبت سال گذشته محاسبه شده است.

 

استاندار گیلان همچنین پس از حضور در جلسه یاد شده، با حضور و سخنرانی در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان املش، در دیداری صمیمانه و چهره به چهره با حاضرین، به مسایل و مشکلات مطروحه پاسخ داد.


کد خبر: 10314

دیدگاهتان را بنویسید