امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

توسعه اقتصاد دریامحور با جذب سرمایه گذار خارجی

استاندار گیلان:ایجاد شبکه گردشگری دریامحور با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اولویت های دولت در رونق اقتصادی گیلان است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان ؛ استاندار امروز در سفر به انزلی از خط آهن در دست ساخت رشت بندرکاسپین،شهرک صنعتی در حال احداث شماره 3 منطقه آزاد انزلی ، بندرکاسپین بازدید کرد.
دکتر اسدالله عباسی همچنین از پروژه های در حال اجرای تجاری و گردشگری منطقه آزاد شامل یک هتل 5 ستاره، پارک آبی و مجتمع فرهنگی ورزشی این منطقه نیز بازدید کرد.
استاندار در حاشیه این بازدید ، توسعه اقتصاد دریامحور و جذب سرمایه گذار خارجی را دو محور مهم فعالیت های دولت در گیلان دانست و گفت:  در بخش مسافری دریای در دریای خزر خلایی وجود دارد که می بایست از ظرفیت های بنادر گیلان در بخش گردشگری به طور کامل بهره برداری کرد.
وی همچنین در نشست شورای مدیران منطقه آزاد انزلی با برشمردن مزیت های فراوان سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی بر ضرورت رفع موانع و تسهیل در این امور تاکید کرد.
عیسی فرهادی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی هم در این نشست گزارشی از روند توسعه بخش های تجاری ، تولیدی و بندری منطقه آزاد انزلی ارائه کرد.


کد خبر: 5296

دیدگاهتان را بنویسید